sobota, 8 listopada 2014

Od Alice - C.D John'a

Siedzieliśmy w ciszy. Nasz spokój zakłóciła czerwonowłosa dziewczyna. 
Przywitała się z chłopakiem i zaczęła rozmowę. Ja nadal nic nie mówiłam. Wykorzystałam to i wymknęłam się po cichu z pokoju i skierowałam się do łazienki. Zamknęłam się w jednej kabinie. Oparłam się o ścianę i zsunęłam się bezwładnie na ziemię. Wyciągnęłam ze swojego plecaka coś co miało pobudzić mnie do życia, a zaraz odepchnąć od jedzenia.
Wbiłam strzykawkę w rękę i poczułam jak amfetamina rozchodzi się po moim ciele dając uczucie rozkoszy i ogromny przypływ energii. Natychmiastowo wstałam z podłogi, pozbierałam swoje rzeczy i wyszłam. Przez działanie narkotyku biegiem ruszyłam w stronę sali bokserskiej. Mój głośny śmiech rozchodził się po całym pomieszczeniu, kiedy uderzałam rękami w worek treningowy. Nie mogłam się opanować. Chciałam wyżyć się w końcu. Tak dawno tego nie robiłam. Cudowne uczucie. Jakiś czas później zobaczyłam John'a stojącego przy wejściu do sali.

<John?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz